Hienoa, nyt hommiin!

Mahtavaa, että olet ryhtynyt yhteyshenkilön tärkeään työhön! Tuemme sinua koko kampanjan ajan. Voit olla meihin yhteydessä aina, kun sinulla herää kysyttävää.

KAMPANJASTA TIEDOTTAMINEN

Myyntimateriaalin yhteydessä lähetämme avuksesi ns. myyjän ohjeistuksen, joka kannattaa jakaa jokaiselle myyjälle yhdessä tuotekatalogin kanssa. Voit myös linkittää myyjänne sivustollamme olevaan myyjän ohjeistukseen.

On tärkeää, että ryhmänne jokainen jäsen saa tiedon kampanjasta hyvissä ajoin ja saa mahdollisuuden esittää kysymyksiä käytännön asioista.

KAMPANJAN ALOITTAMINEN

Myynnin voi aloittaa heti, huolimatta siitä milloin myyntijaksonne virallisesti alkaa. Suosittelemme, että yhteyshenkilönä rekisteröidyt kauppaan ensimmäisenä ja kokeilet tilauksen tekemistä. Näin voit paremmin auttaa myyjiäsi, jos he tarvitsevat apua.

KAMPANJAN AIKANA

Kampanjan aikana kannattaa olla yhteydessä ryhmään ja vastata myyjille syntyneisiin kysymyksiin. Saat meiltä sähköpostiisi myyntijakson aikana tiedotteita, jotka voit omalla tyylilläsi jakaa myyjienne kanssa.

Suosittelemme, että jokainen myyjä tallentaa tilauksensa itse. Voit halutessasi pyytää, että tilausvahvistukset välitetään sinulle, jolloin voit paremmin seurata myyjien aktiivisuutta. Reaaliaikaisen myynnin seuraaminen ei ole meillä vielä mahdollista mutta voit halutessasi pyytää väliaikatietoa asiakaspalvelustamme.

Maksun keräämiseen on useita erilaisia toimintatapoja. Suosittelemme, että ohjeistat myyjiä keräämään maksut jo ennen kampanjan päättymistä siten, että tilitykset tulisivat ryhmänne tilille jo kampanjan päättymisen jälkeisellä viikolla.

KAMPANJAN PÄÄTTÄMINEN

Kampanjan lähestyessä loppuaan, myyjät hyötyvät siitä, että olet heihin yhteydessä. Kampanjan viimeinen päivä unohtuu helposti ja tilauksen tallentaminen saattaa unohtua.

KAMPANJAN JÄLKEEN

Pian kampanjan jälkeen saat koosteen myyjienne myyjistä ja kampanjan tuotosta sähköpostiisi. Jos tilauksia tulee vielä myyntijakson päättymisen jälkeen, ne tallennetaan normaalisti ja kannattaa lähettää tieto viiveestä myös asiakaspalveluumme.

Heti myyntijakson päätyttyä ryhdymme painamaan tuotteitanne ja pakkaamaan lähetystänne. Yleensä saamme tilauksenne matkaan 1-3vrk sisällä, lähetys toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen, ovelle kannettuna. Posti ottaa yhteyttä sopiakseen kanssasi toimitusajasta.

Tärkeä tehtäväsi on huolehtia nopeasta tilausten jakelusta myyjille, jotka jakavat tuotteet verkostolleen.

Tuotteillamme on 14vrk vaihto- ja palautusoikeus. Tehtävänäsi on hoitaa myös mahdolliset vaihdot/palautukset ja olemme tehneet tämän prosessin helpoksi teille. Tuotetoimituksen yhteydessä saat palautuspussin, johon voit kerätä palautukset. Tarkista, että kaikissa palautuksissa on mukana palautuslomake. Kun 14vrk toimitusaika on päättymässä, tipauta palautuspussi lähimpään postiin.

Tyytymätön asiakas haluaa usein vaihtaa toiseen tuotteeseen, onhan alkuperäinen tarkoitus ollut tukea ryhmänne varainhankintaa. Jos asiakas kuitenkin haluaa perua kaupan, tulee teidän palauttaa tuotteen hinta asiakkaalle. Menetätte valitettavasti ansaitsemanne tuoton.

Lasku luodaan samalla, kun tuotteet lähetetään teille. Maksuaika on 14vrk. Mikäli laskulle tulee korjauksia vaihdoista tai palautuksista johtuen, tehdään näistä erikseen hyvityslasku.

Jos ryhmänne saavutti yli 300 tuotteen myynnin, tarjoamme teille 200€ palkkion. Tämä palkkio kirjataan laskullenne.