YLEISTÄ

Tuotteiden hinnat vaihtelevat 10-35€ välillä. Tutustu tuotekohtaiseen hinnoitteluun KAUPASSA.

Tuotepalkkio määräytyy OVH-hinnasta seuraavasti:

  • 10€ = 3€ palkkio
  • 15€ = 4€ palkkio
  • 20-25€ = 5€ palkkio
  • 35-45€ = 10€ palkkio

Tuotteillamme on 14vrk palautusoikeus.

Otamme vastuun kaikkien tuotteidemme laadusta. Jos et ole tyytyväinen johonkin tuotteeseemme, ota pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi.

Tarjoamme myyntiin vain parasta mahdollista laatua. Heijastavissa tuotteissa on erittäin vahva heijastus ja käytetyt materiaalit ovat laadukkaita. Heijastavilla tuotteillamme ei ole vielä CE-merkintää.

Pyrimme tarjoamaan terveellisempiä vaihtoehtoja mm. koko perheen välipaloihin ja herkkuihin.

Meillä EI ole myyntiminimiä. Yli 20 tuotteen toimitukset toimitetaan veloituksetta.

Ryhmänne voi olla minkä tahansa kokoinen. Pienenkin ryhmän kannattaa kampanjoida, sillä tuotteemme myyvät todella helposti.

ALOITTAMINEN

Tiimin yhteyshenkilö varaa myyntijakson. Myyntijakson varaaminen on helppoa: varauslomakkeella kysytään vain tärkeimmät asiat ryhmästänne ja yhteyshenkilöstä. Suosittelemme varaamaan myyntijakson hyvissä ajoin, jotta ehditte tutustumaan myyntimateriaaliin ja ohjeisiin.

Kampanjan aloitus- ja lopetuspäivä valitaan varauksen yhteydessä. Aloituspäivä on ensimmäinen päivä, jolloin voit tallentaa tilauksia järjestelmäämme. Kampanjan lopetuspäivänä voit tallentaa tilauksia 23:59 asti. Kampanjan lopetuspäivä valitaan varauksen yhteydessä.

Voit valita kampanjalle minkä tahansa keston. Kokemuksemme mukaan tehokkain on lyhyt kampanja, esimerkiksi 3 vko.

Saatte myyntimateriaalin postitse, kotiovelle kuljetettuna, viimeistään viikkoa ennen myyntijakson alkua. Myyntimateriaaliin kuuluu katalogit (2kpl/myyjä), tilauslomakkeet, ohjeet sekä pieni näytepaketti (arvo n.50€).

Myynnin voitte aloittaa vaikka heti, kun olette aloittaneet uuden kampanjan sivuillamme. Myynnin apuna kannattaa käyttää verkkokauppaamme sekä myyntiesitteitä. Myös galleriasta löytyy mukavia kuvia tuotteistamme.

Lähetämme myyntiesitteiden mukana tuotenäytepaketin, jonka sisältö vaihtelee sesongin mukaan. Paketti voi näyttää esimerkiksi tältä:

  • heijastava trikoopipo
  • heijastava tuubihuivi
  • heijastavat kengännauhat
  • heijastavat sormikkaat
  • LED-vedin

Voit muuttaa kampanjanne ajankohtaa sopimalla siitä sähköpostitse tai puhelimitse.

KAMPANJAN AIKANA

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään koko kampanjanne aikana. Voit olla meihin yhteydessä chatissa, puhelimitse (044-4918701) tai sähköpostitse: info[a]turvatalkoot.fi. Vastaamme myös Facebookissa ja Instagramissa.

Suosittelemme, että tiimin jokainen rekisteröityy myyjäksi ja tallentaa itse tilauksensa. Näin jokainen vastaa itse tilauksensa oikeellisuudesta. Voitte toki sopia myös poikkeavasta käytännöstä, jolloin yhteyshenkilönne tallentaa kaikkien tilaukset.

Myynnin kirjaaminen paperiselle tilauslomakkeelle helpottaa tilauksen näppäilyä järjestelmään. Täyttämällä myyntilomakkeen huolella myynnin aikana (väri, koko, printti, ym.), teet tilauksesi lopputallennuksen helpoksi.

Voit tallentaa niin monta tilausta kuin haluat. Usein käykin niin, että ensimmäisen tilauksen tallennuksen jälkeen tulee vielä lisä- ja täydennystilauksia. Toimitamme tuotteet tilauksittain.

Tuotteet pakataan tilauksittain pusseihin. Lähetyslista on pussissa mukana ja siksi yhteyshenkilön on helppo jakaa nämä eteenpäin. Jokainen myyjä voi tallentaa useampia tilauksia, jolloin toimitamme useamman pussin.

Kun tallennat tilausta ensimmäistä kertaa, tulee sinun rekisteröityä. Rekisteröityminen on helppoa, sinulta kysytään vain nimi, email sekä ryhmän nimi. Ryhmän nimen voi kirjoittaa vapaasti, kirjoitusasu ei ole tarkka. Kohdistamme sinut tämän perusteella oikeaan ryhmään.

Jos olet jo rekisteröitynyt aiemmin, voit kirjautua tilaamaan. Käyttäjätunnus on antamasi sähköpostiosoite.

Tilaaminen onnistuu kuten mistä tahansa verkkokaupasta, vie haluamasi tuotteet ostoskoriin tilauslistasi mukaisesti. Tilaamisen nopeuttamiseksi voit kirjoittaa verkkokaupan haku-kenttään tuotekoodin 5 ensimmäistä numeroa.
TÄRKEÄÄ! Kun tilauksesi on valmis, siirry KASSALLE ja TALLENNA tilaus.

‘Tilaajan nimi’-kohtaan voit tuotekortilla kirjoittaa ostajan nimen (esim. Mummi). Ostajan kirjaaminen helpottaa huomattavasti, kun jaat tuotteita eteenpäin verkostollesi

Tallennettua tilausta ei voi muokata. Lisätilaukset voit tallentaa normaalisti uutena tilauksena. Jos tilauksellasi on virhe jonka haluat korjata, lähetä meille sähköpostia (inf0[a]turvatalkoot.fi) niin teemme korjauksen tilauksellesi.

Ryhmällänne voi olla oma tapa toimia, joten tarkista asia yhteyshenkilöltä. Me suosittelemme, että keräätte maksut ostajilta kampanjan loppuun mennessä ja tilitätte summan ryhmänne tilille tilauksittain. Näin yhteyshenkilönne on helpompi tarkistaa kassa. Tuotteiden vieminen ostajille on mukavaa, kun raha-asiat on jo käsitelty.

Maksut tilitetään ryhmänne tilille, kysy tarkemmat tiedot yhteyshenkilöltä. Suosittelemme, että tilität summat tilauksittain (jokaisen tilauksesi loppusumma) niin tarkistaminen helpottuu.

Tarjoamme 200€ bonuksen ryhmällenne, kun myyntinne ylittää 300 tuotetta.

Toistaiseksi emme vielä voi tarjota reaaliaikaista tietoa ryhmänne myynnistä. Myyntijakson päätyttyä laadimme koosteen myynneistä. Yhteyshenkilö voi tiedustella tilannetta meiltä myös kampanjan aikana.

LOPUKSI

Lähetämme tilauksenne mahdollisimman pian, yleensä 2-3 päivää myyntijaksonne päättymisestä. Toimitusaika saattaa pidentyä, mikäli myöhästyneitä tilauksia tulee vielä kampanjan päättymisen jälkeen.

Toimitamme ryhmänne koko tilauksen yhteyshenkilönne ilmoittamaan osoitteeseen. Tilaus toimitetaan sovitusti kotiovelle (Posti sopii ajan).

Yhteyshenkilö jakaa tuotteet myyjittäin. Jokainen myyjä toimittaa tuotteen ostajalle. Kysy yhteyshenkilöltänne tarkemmin ryhmän käytännöstä.

Tuotteen vaihtaminen toiseen tapahtuu yhteyshenkilön välityksellä. Täytä toimituksen mukana tullut lomake, kerro siinä vaihtotoiveesi, pakkaa tuote ja lomake pussiin sekä toimita yhteyshenkilölle. Vaihtoaika on 14vrk, tarkista päivämäärä yhteyshenkilöltä.

Kaupan peruuntuessa ryhmä valitettavasti menettää ansaitsemansa korvauksen.

Tuotteen palauttaminen tapahtuu yhteyshenkilön välityksellä. Täytä toimituksen mukana tullut palautuslomake, pakkaa tuote ja lomake pussiin sekä toimita yhteyshenkilölle. Palautusaika on 14vrk, tarkista päivämäärä yhteyshenkilöltä.

Toimitusvirheestä on ilmoitettava palautusajan (14vrk) puitteissa.

Jos havaitset tuotevirheen palautusajan puitteissa, voit täyttää toimituksen mukana tulleen lomakkeen ja toimittaa tuote yhteyshenkilölle. Jos tuotevirhe tulee ilmi myöhemmin, täytä mahdollisimman pian reklamaatiolomake. Otamme sinuun yhteyttä asian sopimiseksi.